Skip links

خرید آب مقطر زلال 5 لیتری

خرید آب مقطر زلال 5 لیتری بصورت اینترنتی و یا تلفنی با قیمت مناسب با بالاترین کیفیت در سایت ما انجام می گیرد. برای خرید کافیست با کارشناسان سایت ما در ارتباط باشید و محصول خود را سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

آب مقطر چیست

حتما تا به امروز حداقل یکبار اسم آب مقطر را شنیده اید. اما شاید تفاوت اصلی این آب را با آب معمولی ندانید. آبی که مواد معدنی و مغذی، آلودگی و ناخالصی های موجود در آن به روش های تبخیر و تقطیر گرفته شده باشد را آب مقطر می نامند.

PHاین آب خنثی، دمای جوش آن پایین و بدون خاصیت خورندگی میباشد و به دلیل وجود همین ویژگی ها، کاربردهای فراوانی دارد.

انواع آب مقطر زلال

مصارف آب مقطر

آب مقطر به دلیل دیونیزه شدن و به عبارتی فرآیند حذف یون های موجود، طعم خود را از دست داده و مانند آب معمولی خوراکی نیست. اما این نوع آب به عنوان یکی از مهم ترین محلول ها در صنایع دارویی و آزمایشگاهی مورد استفاده است.

به دلیل حذف ناخالصی های موجود در آب، استفاده از این آب ایجاد رسوب نمیکند و به همین دلیل در آبکاری قطعات فلزی، شستشوی وسایل آزمایشگاه، سیستم های خنک کننده و تولید برخی از مواد شیمیایی و دارویی از آن استفاده میشود.

  1. مصارف آزمایشگاهی
  2. مصارف صنعتی
  3. مصاف دندانپزشکی
  4. مصارف بیمارستانی

خرید آب مقطر زلال

آب مقطر زلال یکی از برندهای معروف و با کیفیت آب مقطر است که بیش از ده سال از فعالیت آن میگذرد. قیمت این آب مقطر براساس پارامترهای مختلفی تغییر میکند. حجم ، نوع بسته بندی ، سایز ظرف و تعداد دفعات تقطیر از عوامل مهمیست که در قیمت نهایی آب مقطر زلال تاثیر گذار است و با توجه به نوع مصرف انواع مختلفی دارد.

خرید اینترنتی این محصول کار را برای مصرف کنندگان آسان کرده است. آب مقطر زلال بصورت عمده و تکی قابل خرید و فروش است و قیمت آن بصورت روزانه توسط سایت انحصاری این محصول اعلام میگردد.