Skip links

فروش عمده آب مقطر تبریز

فروش عمده آب مقطر تبریز با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب به سراسر استان تبریز و ارومیه انجام می شود  و از آنجایی که در این خرید قیمت نهایی بسیار پایین تر است از گزینه های اول خرید صاحبین صنایع است. فروش آب مقطر در تبریز به صورت تانکری و یا به صورت 20 لیتری و 50 لیتری می باشد.

آب مقطر یا آب معمولی

مهم ترین و در عین حال تنها تفاوت آب مقطر با آب شرب معمولی فرآیند خارج کردن املاح آب توسط روش تقطیر است. در این روش طعم آب تغییر کرده و همین موضوع باعث شده آب مقطر بیش از مصرف خوراکی جنبه صنعتی و دارویی داشته باشد.

آب مقطر به عنوان حلال مواد شیمیایی، رسوب گیر ابزار صنعتی، مواد اولیه ساخت دارو و لوازم آرایشی یکی از پرکاربردترین انواع آب است.

فروش عمده آب مقطر

فروش عمده آب مقطر و آب دیونیزه هم به شکل فله و هم بسته بندی انجام می شود که به صورت زیر است:

  • فروش فله
  • که آب دیونیزه با تانکر های پلی اتیلن و استیل در استان آذربایجان شرقی و استانهای اطراف توزیع می شود.
  • فروش بسته بندی آب مقطر
  • آب مقطر 1 لیتری
  • آب مقطر 3 لیتری استریل
  • آب مقطر 4 و 5  لیتری
  • آب مقطر 20 لیتری

خرید و فروش انواع محصولات بصورت عمده یکی از مقرون بصرفه ترین راه‌های خرید کلیه محصولات است. آب مقطر نیز از این قائله مستثنی نیست. از آنجا که عمده مصرف آب مقطر در آزمایشگاه های پزشکی و فنی، مصارف صنعتی، سیستم های خنک کننده و بیمارستان هاست، فروش این محصول بصورت عمده بخش پررنگی از خرید و فروش این محصول را شامل میشود.

آب مقطر در بسته بندی های ۱ تا ۲۰ لیتری و همچنین تانکری موجود است عمدتا مصرف خوراکی ندارد و برای مصارف صنعتی می باشد.

نمایندگی های فروش آب مقطر تبریز

آب مقطر به دلیل خالص بودن و نداشتن املاح هیچ رسوبی بجا نمیگذارد و بهترین مورد برای تمیز کردن ماشین آلات صنعتی میباشد و این روزها جایگزین مناسبی برای آبهای معمولی هستند.

خرید این محصول از مرکزی معتبر هم شما را از انجام صحیح فرآیند تقطیر آب مطمئن میکند و هم از لحاظ قیمت به نفعتان خواهد بود. شهر تبریز یکی از مراکز فعال تولید و پخش آب مقطر است. نمایندگی های پخش آب مقطر در شهر تبریز با توزیع این محصول بصورت تکی و عمده یکی از نیازهای اساسی مصرف کنندگان صنعتی و آزمایشگاهی را تامین میکنند.