Skip links

نمایندگی فروش آب مقطر صنعتی

فروش عمده و بسته بندی آب مقطر صنعتی توسط نمایندگی های مجاز در سراسر کشور انجام می گیرد که برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با راه های ارتباطی که در سایت ها موجود است تماس برقرار کنید.

علت فروش توسط نمایندگی آب مقطر صنعتی چیست و فرق آن با فروش در بازار به چه صورت است؟ برای دریافت پاسخ به این پرسش ها ما را در ادامه مطالب همراهی بفرمایید.

علت فروش توسط نمایندگی آب مقطر صنعتی

  • توجه به کیفیت محصول فروخته شده توسط نمایندگی ها بسیار حائز اهمیت است زیرا محصولات خود را را ضمانت عرضه می کنند.
  • علت دیگر این که در فروش توسط نمایندگی ها به علت عدم وجود واسطه و دلال بر عکس بازار، علاوه بر خرید مطمئن از لحاظ کیفیت کالا می توانید به قیمتی بسیار مناسب تر از بازار تهیه کنید.

علاوه بر موارد فوق فروش مستقیم و بی واسطه آب مقطر به عنوان محصولی پرکاربرد علاوه بر رشد و شکوفایی در تولید صنایع مادر به دلیل خریدی مطمئن باعث رونق کسب و کارها، تولیدات بیشتر و با کیفیت تر حتی جهت صادرات بیشتر و سودآوری بیشتر برای کشورمان را فراهم می  سازد

نکات مهم در جهت تقطیر مناسب

در هنگام جوشیدن آب توجه به فشار پایین هوا و دمای بالا آب علاوه بر تسریع در فرایند تقطیر باعث رسوب بیشتر ناخالصی های موجود در آب می شود.

عبور دادن آب از روی رزین در فرایند تولید آّب مقطر صنعتی به سبب پالایش یونی اهمیت ویژه ای دارد از این رو توجه به احیای رزین در طول فرایند نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مراحل احیا سازی رزین

احیا سازی رزین به منظور پالایش و اندازه گیری بهتر یونی آب به دو صورت انجام می گیرد:

  1. روش دیجیتالی: با استفاده از دستگاه های محاسبه الکترونیک بررسی می شود.
  2. روش آزمایگاهی: برای اندازه گیری درصد خطا چند بار آب مورد نظر را مورد آزمایش قرار می دهند.