Skip links

خرید آب مقطر دیونیزه 4 لیتری

خرید آب مقطر دیونیزه در حجم های مختلف از جمله 4 لیتری در سایت آب مقطر ایران به راحتی انجام می شود. فروش به صورت کلی و جزیی و در سراسر کشور می باشد.

انواع آب مقطر

آب مقطر و آب دیونیزه بر اساس پارامترهای مختلفی دسته بندی می شود که یکی از انها حجم آب مقطر است. آب مقطر دیونیزه در حجم های زیر عرضه می شود:

  1. آب مقطر یک لیتری
  2. آب سه لیتری
  3. آب مقطر 4 لیتری
  4. آب مقطر 5 لیتری
  5. آب مقطر 16 لیتری
  6. آب مقطر 20 لیتری

خرید آب مقطر دیونیزه را می توانید در هر کدام از حجم های بالا و به هر میزان سفارش داده و در سراسر کشور تحویل بگیرید.برای شهرستانها ارسال از طریق باربری انحام می شود.

البته در برخی از مراکز استانها نظیر تهران، کرج، اصفهان، قم و گلستان محصول بسته به سفارش موجود است.

آب مقطر دیونیزه 4 لیتری

آب مقطر دیونیزه 4 لیتری برای مصارف آزمایشگاهی، بیمارستانی، کلینیکهای دندانپزشکی، داروخانه ها و تجهیزات پزشکی مناسب است و در بسته بندی 4 تایی در بازار به فروش می رسد.

برای سفارشات بالای 50 بسته این محصول را با کمترین قیمت ممکن عرضه می کنیم.

خرید آب مقطر دیونیزه به صورت عمده

با خرید عمده آب مقطر از تخفیف ویژه می توانید استفاده کنید. برای مثال آب مقطر یک و سه لیتری در صورتی که سفارش به میزان یک ماشین کامل باشد، به صورت رایگان به سراسر کشور ارسال می گردد.

سایر انواع آب مقطر نیز با سفارش عمده شاما تخفیف خواهد شد.

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]منظور از سفارش عمده سفارش باید حداقل 50 بسته باشد.[/box]

خرید آب مقطر استریل آزمایشگاهی و بیمارستانی

برخی از مراکز برای مصارف خود نیازمند خرید آب مقطر دیونیزه استریل هستند. بازار آب مقطر ایران علاوه بر عرضه آب مقطر معمولی، آب مقطر استریل را نیز در حجم های 1 تا 5  لیتری عرضه می کند.آب مقطر یک لیتری استریل در بسته های 12 تایی و آب مقطر سه لیتری استریل در بسته بندی 6 تایی به فروش می رسد.

خرید آب مقطر دیونیزه تانکری

برای مصارف صنعتی و فله آب مقطر را به صورت تانکری در سرارسر کشور عرضه می کنیم.آب مقطر فله از حجم 1000 تا 24000 لیتر قابل بارگیری و ارسال به تمام نقاط کشور است.