Skip links

خرید عمده آب مقطر یونیزه

خرید عمده آب مقطر یونیزه یکی از بهترین و مناسب ترین نوع روش برای خریدار است و این آب مقطر از قیمتی مناسب برخوردار و روش های خرید دیگر باعث افزایش قیمت این آب مقطر یونیزه می شود و باید بدانید که آب مقطر انواع مختلفی دارد و هر کدام از آن ها برای کاربرد مخصوص به خود ایجاد و تولید شده است.

تفاوت آب مقطر یونیزه و معمولی

یکی از تفاوت های آب مقطر یونیزه و معمولی در تولید آن می باشد، آب یونیزه از ترکیبات بیشتری نسبت به این نوع آب مقطر معمولی برخوردار می باشد چرا که آب مقطر معمولی فقط آب را بخار و موادی مانند نمک و بعضی از رسوبات به جای می ماند.

البته تفاوت این دو نوع آب مقطر در این می باشد که آب مقطر یونیزه تمام مواد مضر جدا می شود و در بعضی از آب های مقطر معمولی املاحی مانند سرب با بخار آب مخلوط شده و باعت ایجاد این تفاوت شده است.

باید بدانید که این آب مقطر از املاح کمتری برخوردار است اما آب های مقطر یونیزه در برخورد با دی اکسید کربن ph آن ها از حالت خنثی یعنی 7 به زیر هفت یعنی تقریبا 5.5 می رسد و این باعث می شود تا آب مقطر یونیزه دچار حالت اسیدی ضعیفی شود و باید با ین دکه این فرایند به دلیل برخورد با دی اکسید کربن اتفاق می افتد و فقط در آب های مقطر یونیزه این حالت امکان پذیر می شود.

آب مقطر زلال از کیفیتی بسیار بالا برخوردار هستند و جزو آب های مقطر معمولی قرار دارند و البته باید بدانید که آب های مقطر معمولی از املاحی بیشتر نسیت به آب های مقطر یونیزه شده برخوردار است و این یکی از مهمترین تفاوت های آب های مقطر می باشد.

قیمت روز آب مقطر یونیزه

قیمت روز آب مقطر یونیزه از تمام آب های مقطر بیشتر می باشد چرا که فرایند طولانی بیشتر دارد و برای تولید آن ها از دستگاه های زیادی استفاده می شوند و این باعث افزایش قیمت این آب های مقطر یونیزه شده می شود.

قیمت این نوع آب مقطر موجب جلب رضایت خریدار می شود و همچنین خرید از اینترنت و سایت های آن نیز می تواند در جلب رضایت خریدار تاثیرات گسترده ای داشته باشد و به همین دلیل به تمامی خریداران توصیه می شود که برای راحت تر شدن کار خود و فروشنده، خرید خود را از اینترنت انجام دهد که موجب می شود قیمت آب مقطر نیز تا حدالامکان کاهش یابد.

Leave a comment