Skip links

عرضه مستقیم آب دیونیزه شده درجه یک

عرضه مستقیم آب دیونیزه شده درجه یک در بسته بندی های ۴، ۵ ، ۱۰ و ۲۰ لیتری و با به کارگیری کلیه موارد بهداشتی و صنعتی و کنترل کیفی توسط تولیدکنندگان این محصول در سراسر کشور انجام می شود. این محصول یکی از کاربردیترین اقلام در مصارف صنعتی می باشد و معمولا خرید و فروش آن بصورت عمده است.

تفاوت آب مقطر با آب دیونیزه شده چیست؟

آب خالص تولیدی را به طور کلی به دو گروه آب دیونیزه و آب مقطر تقسیم می کنیم که فرآیند تولید آنها تقریبا شبیه به هم است. آب دیونیزه شده یا یون زدایی شده، به زبان ساده به آبی گفته می شود که تقریبا تمامی یون‌های معدنی موجود در آن حذف شده است. این آب در صنعت داروسازی، آزمایشگاه و سایر مصارف صنعتی جایگاه مهمی دارد.

یکی از مهمترین تفاوت های آب دیونیزه با آب مقطر، درجه خلوص آنها است. میزان خلوص آب دیونیزه از آب مقطر بسیار بیشتر است و به همین دلیل در دیگ های بخار و دستگاه های حرارتی رسوب ایجاد نمی کند. آب دیونیزه برای خوردن مضر است، چرا که هم مواد معدنی ندارد و فاقد یون است و هم خورنده و واکنش پذیر است و به مینای دندان و بافت های نرم بدن  آسیب می زند، اما آب مقطر برای نوشیدن مضر نیست. به طور کلی شما می توانید هر دو نوع این آبها را در صورت نیاز و در صورتی که برای ساعات طولانی در معرض هوا قرار گرفته باشند، مصرف کنید.

بازار فروش آب دیونیزه شده درجه یک دارویی

از مهمترین و حیاتی ترین کاربردهای آب دیونیزه ، آب دیونیزه دارویی‌ است. این آب تصفیه شده به عنوان حجیم کننده، حلال، و رقیق کننده داروها مورد استفاده صنعت دارویی می باشد. بازار فروش آب دیونیزه درجه یک دارویی اغلب برای مصارف بیمارستانی و آزمایشگاه ها است و تولیدکنندگان آن در سراسر کشور اقدام به فروش این محصول می کنند. به دلیل بالا بودن هزینه های تولید آب مقطر، این روزها مصرف آب دیونیزه بسیار مورد توجه و استقبال است. البته شایان ذکر است که کیفیت این آب برای مصارف مختلف با آب مقطر برابر است و بهترین گزینه برای مصارف صنعتی است.

گروه ما با داشتن سالها تجربه و پشتوانه علمی در امر تجهیز مراکز درمانی و آزمایشگاه ها فعال بوده و با داشتن کادری متخصص اقدام به تولید آب دیونیزه درجه یک با قیمت مناسب  و کیفیت تضمینی می کند و آن را در بسته بندی های گالنی با وزن های مختلف عرضه می کند. خرید این محصول بصورت فله و تانکری از لحاظ قیمت بسیار به صرفه است.

Leave a comment