Skip links

قیمت آب مقطر رادیاتور ارزان

قیمت آب مقطر رادیاتور ارزان در انواع حجم های یک تا 20 لیتری متناسب با میزان سفارش کمتر خواهد شد.عمده فروشی ها می توانند برای تهیه آب مقطر رادیاتور با قیمت مناسب با ما ارتباط بگیرند.

معرفی و شناخت آب مقطر رادیاتور

آب رادیاتور باید بدون املاح باشد زیرا در زمستان ها از سرما یخ نزد و در تابستان های داغ اتومبیل داغ و جوش نیاورد و برای خنک سازی موتور اتومبیل از این کالا استفاده می گردد و دارای کارایی بسیار بالا برای اتومبیل ها می باشد که باعث بالارفتن عمر موتور خودرو شما می گردد.

ویژگی انواع آب مقطر رادیاتور

  • انتقال دهنده حرارت
  • بهبود عملکرد پمپ
  • جلوگیری از ایجاد رسوب
  • بهترین مکمل برای ضدیخ
  • دارای ظرفیت مناسب
  • قدرت بالا برای انتقال گرما

تفاوت آب مقطر رادیاتور با آب لوله کشی

آب رادباتور با آب لوله کشی بسیار متفاوت می باشد و برای خودروهای خود به هیچ عنوان نباید از آب لوله کشی استفاده نمائید زیرا دارای رسوبات می باشد و داخل رادیاتور خودرو شما ته نشین می گردد ولی آب مقطر چندین بار جوشانده و تقطیر شده است و بدون هیچ رسوبی می باشد و بسیار خالص است.

قیمت آب مقطر رادیاتور در فروشگاه اینترنتی

انواع آب مقطر رادیاتور برای مصارف خودروها بسیار مناسب می باشد که با قیمت شوکه کننده و بدون هیچ واسطه ای از طریق فروشگاه اینترنتی برای مشتریان محترم پخش و توزیع می گردد.

شما به راحتی می توانید بدون هیچ تلاشی انواع آب مقطر رادیاتور را با قیمت استثنایی و ارزان از طریق فروشگاه اینترنتی سفارش دهید و در هر نقطه جغرافیای که باشید می توانید تحویل بگیرید.

  1. آب مقطر رادیاتور 3 لیتری
  2. آب مقطر رادیاتور یک لیتری
  3. آب مقطر رادیاتور 20 لیتری

قیمت آب مقطر رادیاتور در نمایندگی های فروش

شما متقاضیان گرامی می توانید بدون چانه زدن در شهرهای خود انواع آب مقطر رادیاتور را با قیمت مناسب از طریق نمایندگی های فروش که توسط تولیدی ها ایجاد شده است خریداری نمائید.

شما خریداران گرامی حتی اگر انواع آب مقطر رادیاتور را به صورت فله ای و عمده از نمایندگی های فروش معتبر تهیه نمائید از بهترین تخفیفات و جایزه های باورنکردنی برخوردار خواهید شد و مورد رضایت شما همیشه واقع می شود.