Skip links

قیمت آب مقطر صنعتی دیونیزه شده

قیمت آب مقطر صنعتی دیونیزه شده که به روش ro و یا بوسیله دستگاههای دیونایزر تولید می شود نسبت به آب مقطر معمولی بهتر بوده و از درجه خلوص بالاتری نیز برخود دار است.

تاریخچه آب مقطر صنعتی

تاریخچه آب مقطر به 200 سال قبل از میلاد مسیح برمیگردد که در زمان خشکسالی برای نوشیدن آب از بخار و تقطیر آب دریا استفاده می کردند.

تفاوت آب مقطر صنعتی دیونیزه شده با آب مقطر

آب مقطر در عمل تقطیر سازی خالص می گردد و کربنات آن گرفته می شود و دارای املاح کمی می باشد ولی آب دیونیزه شده صنعتی علاوه بر عملیات تقطیر سازی برای خالصی آن،املاح مضر آن را نیز جدا می کنند که از یک صافی بسیار ریز عبور داده می شود و یون ها از آن جدا می شود و آب مقطر صنعتی دیونیزه شده ایجاد می گردد.

قیمت آب مقطر صنعتی در مراکز فروش آنلاین

  • آب مقطر 20 لیتری            19000
  • آب مقطر 5 لیتری دیونیزه     9500
  • آب مقطر استریل سه لیتری 18000

قیمت آب مقطر صنعتی با توجه به میزان کیفیت و درجه خلوص این محصول و دفعات تقطیر شدن آب مقطر بستگی دارد که قیمت این کالاها نیز متفاوت می باشد که در مراکز فروش آنلاین برای مشتریان گرامی پخش می گردد.

متقاضیان و شهروندان عزیز فروش ویژه آب مقطر صنعتی از طریق مراکز فروش آنلاین آغاز شده است که با قیمت مناسب و باورنکردنی برای شما ارائه می گردد پس فرصت را از دست ندهید که زمان فروش این کالا محدود می باشد.

شما مشتریان محترم می توانید قدم به قدم آب مقطر صنعتی را با قیمت مناسب از طریق مراکز فروش آنلاین ثبت نمائید و در بهترین زمان تحویل بگیرید. همچنین از طریق تماس تلفنی نیز می توانید آب مقطر مورد نظر خود را سفارش دهید.

قیمت آب مقطر صنعتی در مراکز خرید و فروش

قیمت فروش عمده این محصول هر لیتر فله، 150 تومان و قیمت آب مقطر بسته بندی در لیست قیمت قابل مشاهده است. شما هم وطنان عزیز می توانید از تمام نقاط شهری خود آب مقطر صنعتی را با قیمت فراموش نشدنی از مراکز خرید و فروش به صورت عمده و جزئی تهیه و خریداری نمائید. قیمت