Skip links

عرضه مستقیم آب مقطر 2 بار تقطیر

خرید آب مقطر 2 بار تقطیر برای کارهای آزمایشگاهی و داروسازی و … در کشورمان افزایش یافته است. آب مقطر های دو بار تقطیر کاربرد های بسیار ارزشمندی در صنایع دارند و جزو پرفروش ترین آب مقطر ها می باشند. آب مقطر را می توان در فروشگاه ها و آزمایشگاه ها یافت.

منظور از آب مقطر 2 بار تقطیر چیست؟

آب مقطر هر آبی است که با استفاده از تقطیر فیلتر شده است.  انواع مختلفی از تقطیر وجود دارد، با این وجود همه آنها به جدا کردن قسمت های یک مخلوط از نقاط مختلف جوش اعتماد دارند.

کم و بیش، آب تا نقطه جوش آن گرم می شود. آب با جوشاندن آب و جمع آوری بخار خالص می شود.  مواد شیمیایی موجود در آب که در دمای کم جوش می آید جمع می شوند و دفع می شوند.  به همین ترتیب ، هر ماده ای که پس از تبخیر آب باقی بماند ، از بین می رود.  آبی که از این طریق جمع می شود بسیار مایع تر از مایع اول است.  فرآیند تقطیر اکثر آلاینده های آلاینده را از بین می برد ، بنابراین روشی مناسب برای تصفیه آب است

آب مقطر همان آبی است که در یک ظرف جوشانده شده و یک بار دیگر در حالت مایع متراکم می شود.  سپس ، در یک ظرف جداگانه ریخته می شود.  ناخالصیهایی که در آب اصلی موجود بوده و جوشانده نشده اند ، در آب خام باقی می مانند.

در فرآیند تقطیر ، می تواند حداکثر 99.9٪ مواد معدنی محلول را در آب از بین ببرد.  با این حال ، ممکن است ترکیبات نیمه فرار و فرار وجود داشته باشد که از طریق تقطیر حذف نشده اند.  هر زمان که میزان جوش مواد مذکور نزدیک به نقطه جوش آب باشد ، جدا کردن آن از طریق تقطیر دشوار است.  اگر آلودگیها هنوز در آب وجود داشته باشند ، باید قبل از تقطیر از بین بروند.  در صورت عدم حذف ، می توان آنها را در بخار به آب چگالش منتقل کرد و یک بار دیگر آب تصفیه شده را آلوده کرد.

مرکز خرید آب مقطر 2 بار تقطیر مرغوب

قیمت آب مقطر در مرکز خرید این محصول در مدل های مختلف بسته بندی شده، متفاوت می باشد. امروزه انواع مختلفی از تقطیرها وجود دارد.  واحدهای گرد یا کوچک وجود دارد که می توانند برای هر ساعت کمتر از یک چهارم آب تقطیر کنند.  علاوه بر این ، واحدهای بزرگتری وجود دارد که می توانند نیمی از گالن آب آشامیدنی را برای هر ساعت تقطیر کنند.

از آنجا که واحدهای تقطیر فقط می توانند مقدار کمی آب تولید کنند ، معمولاً در شیرهای آشپزخانه نصب می شوند.  آنها برای تصفیه تمام منابع آب داخل خانه نصب نشده اند. قبل از نصب سیستم تقطیر ، اطمینان حاصل کنید که واحد خریداری شده توسط شخص ثالث آزمایش و گواهی شده است.

ضمنا باید توجه داشته باشید كه دستگاه تقطیر كننده ها می توانند از طریق اتصال یا به صورت دستی از آب پر شوند.  واحدهای نصب شده دایمی دارای دهانه تخلیه هستند که می توانند آب آلوده را ریشه کن کنند.  شیرآلات می توانند تخلیه واحدهای آب کانتر را تسهیل کنند.

Leave a comment