Skip links

فروشگاه تخصصی آب مقطر 10 لیتری تهران

کاربرد متنوع آب مقطر در صنایع مختلف تولیدی و مصرفی افزایش میزان تقاضا برای خرید آن را سبب شده است. امروزه فروشگاه هایی به صورت تخصصی در زمینه عرضه انواع آب مقطر 10 لیتری و دیگر ارقام بسته بندی در تهران و دیگر مراکز استان ها فعالیت دارند. برای خرید این محصول کاربردی، در نظر گرفتن چه معیارهایی اهمیت دارد؟ قیمت این محصول تحت تاثیر چه فاکتورهایی تعیین می شود؟

راهنمای خرید آب مقطر 10 لیتری

اگر با استفاده از فرآیند تقطیر ناخالصی موجود در آب معمولی گرفته شود، محصول نهایی را آب مقطر می نامند. در شیوه تقطیر بخار حاصل از آب در حال جوش را به ظرف شیشه ای انتقال می دهند که دارای بالاترین میزان خلوص است. سه روش کلی شامل عبور آب از روی رزین، تقطیر و تصفیه به وسیله فیلتر استعمز معکوس و نانو فیلتر برای تهیه و ساخت آب مقطر به کار گرفته می شود.
آب مقطر مصارف مختلفی نیز دارد که از مهمترین آنها می توان به استفاده در صنعت دندانپزشکی، صنایع آزمایشگاهی، استفاده در چیلرها، شستشوی دستگاه لیزر و مصارف صنعتی تولیدی اشاره کرد. برای خرید آب مقطر خالص و بسته بندی شده شناخت ویژگی های شیمیایی و فیزیکی آن به ویژه در صنایع تولید امر مهمی است. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • آب مقطر دارای PH خنثی و حدود 7 است.
  • به علت وجود مواد محلول خاصیت خورندگی دارد.
  • دمای جوش آب مقطر به علت خلوص بالا معمولاً پایین تر از آب معمولی است.
  • آب مقطر رسانایی بسیار کمی دارد.
  • به علت حذف یون های موجود از ترکیبات آب، طعم مناسبی ندارد.

تولید آب مقطر به شیوه تقطیر در حجم های بسیار بالا چندان مقرون به صرفه نخواهد بود و کیفیت آن نیز مناسب نیست. به همین علت از شیوه های دیگری مانند نانو فیلتر استفاده می کنند.

قیمت انواع آب مقطر 10 لیتری

آب مقطر 10 لیتری انتخاب مناسبی جهت مصرف در صنایع آزمایشگاهی، مراکز دندانپزشکی و کلینیک های زیبایی و … است. در این بین اطمینان از کیفیت برند تولیدی و همچنین میزان خلوص این محصول اهمیت زیادی جهت انجام فعالیت های مورد نظر دارد.
بنابراین انتخاب تامین کننده معتبر نقش مهم و موثری در تهیه بهترین نوع آب مقطر تولیدی و خرید با قیمت ارزان و مناسب خواهد داشت. قابل ذکر است که قیمت آب مقطر 10 لیتری تحت تاثیر شیوه فرآوری و تولید، هزینه های جانبی و نرخ روز این محصول در بازار متغیر است. برای مصارف خوراکی در صورت تجویز پزشک برای دفع سموم بدن سعی کنید از آب مقطر استاندارد که بر روی آن اطلاعات کامل تولید و تاییدیه وزارت بهداشت درج شده باشد استفاده کنید.

Leave a comment