Skip links

پخش آب مقطر دندانپزشکی به صورت عمده

یکی از تجهیزات و وسایل ضروری در دندانپزشکی آب مقطر می باشد که در انواع سایز ها و بسته بندی ها به بازار عرضه می شود. دندانپزشکی ها به دلیل مصرف زیادی که از این مایع دارند معمولا آن را به صورت عمده و کلی از مراکز پخش این محصول خریداری می کنند. شما می توانید برای تهیه و خرید این مایع از طریق این فروشگاه اینترنتی که به پخش آب مقطر دندانپزشکی به صورت عمده می پردازد اقدام و آن را خریداری کنید.

کاربرد آب مقطر در دندانپزشکی چیست؟

کاربرد آب مقطر در دندانپزشکی چیست؟ شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که کاربرد آب مقطر در دندانپزشکی چیست؟

در پاسخ به این سوال می توان به موارد و ویژگی های مختلفی که در زیر بیان شده است اشاره کرد:

  1. یکی از اصلی ترین و مهم ترین کاربرد های آب مقطر بهداشتی و تمیز در صنعت دندانپزشکی استفاده از آن برای پاک سازی و ضد عفونی کردن وسایل و تجهیزات اتاق اتوکلاو می باشد و برای این عمل خیلی مهم است که آب مقطر تهیه شده کاملا سالم و بهداشتی و خالص باشد.
  2. یکی دیگر از موارد مصرف این آب های مقطر به دلیل اینکه خیلی خالص و تمیز هستند این است که در درون منبع آب ساکشن ریخته می شوند تا در هنگام عمل جراحی دندان با آب مقطر تمیز قسمت های مختلف دندان را شستشو دهند.
  3. یکی از ویژگی های عمده آب های مقطر این است که از خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد باکتریایی بالایی برخوردار هستند به همین دلیل در صنعت دندانپزشکی اهمیت زیادی برای استریل کردن و پاکسازی دهان و دندان دارند و به خوبی سبب ترمیم و بهبود زخم ها و جراحت های حاصل از عمل دندان و لثه می شوند.

به طور کلی به این دلیل که آب مقطر هیچ گونه ناخالصی ندارد در پزشکی به ویژه دندانپزشکی که کار حساس و خطرناکی است کاربرد زیادی دارد و عفونت های مختلف دهانی را از بین می برد.

خرید ویژه آب مقطر دندانپزشکی

در این روز ها به دلیل بالا رفتن و افزایش پیدا کردن سطح تقاضا برای تهیه و خرید آب مقطر عمده دندانپزشکی بر میزان تولید و فروش این محصول و نیز بر تعداد تولید کنندگان و کارخانه جات تولیدی آن روز به روز افزوده می شود تا آن ها بتوانند با تولید کردن محصولات بیشتر و با کیفیت تر پاسخ گوی نیاز بازار و مشتریان خاص خودشان باشند.

قیمت خرید ویژه آب مقطر دندانپزشکی به عوامل و ویژگی های مختلفی مانند موارد گفته شده در زیر بستگی دارد:

  1. اندازه و میزان آب مقطر موجود در بطری ها و ظرف ها
  2. نوع بسته بندی محصول
  3. درجه ی کیفیت و مرغوبیت محصول تولیدی
  4. نوع کاربرد و استریل و بهداشتی بودن آب مقطر
  5. نوع برند و مارک شرکت تولیدی محصول

Leave a comment